UWAGA


W dniach 12 i 13 marca 2020 roku zawieszone zostają zajęcia dydaktyczno - wychowawcze, będą jedynie działania opiekuńcze.
Od poniedziałku 16 marca do środy 25 marca 2020 r. uczniowie pozostają w domach. Szkoła jest zamknięta.
W sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny (56) 648 25 43.




Obchody 547 rocznicy urodzin Mikołaja Kopernika





Dzień Bezpiecznego Internetu 2020


Nasza szkoła bierze udział w obchodach DBI 2020.




Białe wakacje w Szkole Podstawowej Nr 33



100. rocznica powrotu Torunia do Wolnej Polski




Jasełka 2019




Konkurs "Najładniejsza kartka świąteczna w języku anielskim i niemieckim"


  1. 1. Warunki uczestnictwa:
    • • W konkursie biorą udział uczniowie klas IV- VIII.
    • • Każdy uczestnik przygotowuje kartkę świąteczną w języku angielskim (uczniowie klas IV- VIII) lub w języku niemieckim (uczniowie klas VII i VIII) wykorzystując dowolną technikę.
    • • Format prac dowolny.
  2. 2. Termin i miejsce dostarczania prac:
    • • 13 grudnia 2019r. / nauczyciele języków obcych
  3. 3. Opis prac:
    • • Prace należy opisać na odwrocie: imię i nazwisko autora, klasa.
  4. 4. Zasady oceniania:
    • • Prace oceni Komisja Konkursowa w składzie:
      • - nauczyciele języków obcych – pod względem poprawności językowej,
      • - nauczyciel plastyki – pod względem doboru technik plastycznych i ogólnego wyrazu artystycznego.
    • • Najlepsze prace zostaną nagrodzone dyplomami.
    • • Komisja dokona oceny prac wg następujących kryteriów:
      • - poprawność językowa,
      • - pomysłowość, sposób wykonania,
      • - ogólny wyraz artystyczny,
      • - dobór technik plastycznych.

ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE

Nauczyciele języków obcych.
p.Anna Michalak
p.Jakub Olejnik
p. Katarzyna Jagiełka

Laureaci otrzymają nagrody i dyplomy w dniu Wigilii Szkolnej.




II edycja Międzyszkolnego Konkursu Języka Angielskiego „English For You” organizowanego przez LO nr IX w Toruniu w naszej szkole- etap I.


Dnia 14 listopada 10 uczniów naszej szkoły z klas 7 i 8 wzięło udział w II edycji w I etapie Międzyszkolnego Konkursu Języka Angielskiego „English For You” organizowanego przez LO nr IX w Toruniu. W dniu 15 listopada 2019 r. Komisja Konkursowa wyłoniła trzech kandydatów, którzy będą reprezentować naszą szkołę w etapie międzyszkolnym Konkursu Języka Angielskiego „English For You”, który odbędzie się w IX LO przy ul. Rydygiera 12a w dniu 12 grudnia 2019 r. o godz. 9.00.

Laureatom gratulujmy!

Przewodniczący Komisji Konkursowej w SP 33 -
Anna Michalak - nauczyciel języka angielskiego




Zakończenie projektu "Zaprogramowani - czyli zespołowo i kreatywnie w świecie robotyki"





IX Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia

Dnia 4 października 2019 r. nasza szkoła po raz kolejny uczestniczyła w Światowym Dniu Tabliczki Mnożenia. Zostali wyłonieni Eksperci Tabliczki Mnożenia, a następnie uczniowie klasy ósmej wybrali się na Patrol Egzaminacyjny w okolice szkoły, podczas którego przepytywali napotkanych dorosłych z tabliczki mnożenia. Natomiast w czasie zajęć wychowania fizycznego uczniowie uczestniczyli w grze "Piłkarz matematyk".





CODEWEEK
Europejski Tydzień Kodowania
5 - 20 października 2019

W ramach Tygodnia Programowania proponujemy zajęcia w trzech obszarach. Pierwszy dotyczy podstaw programowania w Scratch oraz kodowania na stronie Compute It i nosi tytuł "Programowanie jest zabawne. Pierwsze koty za płoty". Drugi obszar to zadania z użyciem klocków Dienesa i gry "Blokus" - szukamy najlepszej strategi postępowania. Obszar trzeci dotyczy zestawu robotów edukacyjnych Makeblock i prezentacji umiejętności uczniów w posługiwaniu się nimi.

Codeweek 2019 ulotka




International Dot Day
Światowy Dzień Kropki w SP 33

Dzień Kropki 15 września to wielkie święto kreatywności, pokonywania ograniczeń, umacniania wiary we własne siły. Co roku gromadzi miliony dzieci i nauczycieli wokół historii Vashti, bohaterki "Kropki" Petera Reynoldsa.


"Kropka" to napisana oszczędnym językiem i pięknie zilustrowana historia dziewczynki, która nie wierzy w własne możliwości. Ta opowieść poruszyła serca wielu dorosłych, którzy czytając ją swoim dzieciom, uczniom, rozmawiają o talentach drzemiących w każdym z nas. Książka odniosła niebywały sukces i została przetłumaczona na kilkadziesiąt języków, a nawet wydana alfabetem Braille'a! Stała się inspiracją do zorganizowania Międzynarodowego Dnia Kropki.


W tym roku 13 września nasza szkoła również brała udział w Dniu Kropki. Na zajęciach z wychowawcą uczniowie rozmawiali o swoich talentach, mocnych stronach, o pokonywaniu własnych ograniczeń.


Na zajęciach królowała KROPKA w roli głównej.


Kropki były też widoczne w naszych ubiorach. Niektórzy naprawdę się postarali :-)


Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z tego dnia.


Organizatorki: Iwona Błaszkowska, Anna Michalak, Paulina Stolińska



[Rozmiar: 100077 bajtów] [Rozmiar: 105292 bajtów] [Rozmiar: 91040 bajtów]

[Rozmiar: 105447 bajtów] [Rozmiar: 82758 bajtów] [Rozmiar: 105188 bajtów]

[Rozmiar: 62139 bajtów] [Rozmiar: 70243 bajtów] [Rozmiar: 70243 bajtów]

[Rozmiar: 70243 bajtów] [Rozmiar: 70243 bajtów]

[Rozmiar: 70243 bajtów] [Rozmiar: 70243 bajtów]

[Rozmiar: 70243 bajtów] [Rozmiar: 70243 bajtów]




Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2019/2020
02.09.2019

Klasy II - V
godzina 9:00

Klasy VI - VIII
godzina 10:00


 



Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2018/2019
19.06.2019

Klasy II - V
godzina 9:00

Klasy VI - VIII
godzina 10:30


 

REGULAMIN
KONKURSU LITERACKIEGO
„15 lat Polski w Unii Europejskiej: sukces czy porażka?”

Konkurs literacki organizowany jest z okazji przypadającej w 2019 roku
15.rocznicy wstąpienia Polski do Unii Europejskiej.


CELE KONKURSU
  • • popularyzacja wśród dzieci i młodzieży historii Polski w Unii Europejskiej oraz promowanie idei Unii Europejskiej i korzyści płynących z bycia obywatelem Europy,
  • • zainteresowanie dzieci i młodzieży tematyką Unii Europejskiej.

TEMATYKA KONKURSU
  • • uczestnicy piszą pracę pisemną nt: „15 lat Polski w Unii Europejskiej: sukces czy porażka?”

ADRESACI
  • • uczniowie klas: VI- VIII.

ORGANIZACJA KONKURSU
  1. 1. Prace literackie należy dostarczyć do 6 czerwca 2019 roku do sali nr 23.
  2. 2. Pracę należy opisać na odwrocie: imię i nazwisko, klasa, tytuł pracy.
  3. 3. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w czerwcu w Dniu Święta Sukcesów Szkolnych.
  4. 4. Komisja konkursowa przyzna pierwsze, drugie i trzecie miejsce w kategorii klas VI- VIII.

KRYTERIA OCENY
  • • zgodność pracy z tematem konkursu,
  • • oryginalność, pomysłowość,
  • • poprawność stylistyczna i ortograficzna.

Organizatorzy:
Koordynator: Angelika Cedro,Anna Michalak, Aleksandra Pawlikowska
Nauczyciele języka polskiego.




R E G U L A M I N
K O N K U R S U   P L A S T Y C Z N E G O
„Razem w Europie. 15 lat Polski w Unii Europejskiej”

CELE KONKURSU
  • • przygotowanie pracy plastycznej na temat 15-lecia Polski w Unii Europejskiej oraz korzyści z tego płynących dla Polaków,
  • • popularyzacja wśród dzieci i młodzieży historii Polski w Unii Europejskiej oraz promowanie idei Unii Europejskiej i korzyści płynących z bycia obywatelem Europy,
  • • zainteresowanie dzieci i młodzieży tematyką Unii Europejskiej,
  • • umożliwienie doskonalenia zdolności plastycznych oraz kształtowanie wrażliwości estetycznej dzieci i młodzieży.

TEMATYKA KONKURSU

Uczestnicy przygotują jedną pracę plastyczną w dowolnej technice w formacie A4 związaną z 15-leciem obecności Polski w Unii Europejskiej.


ADRESACI

Uczniowie klas: II -V


ORGANIZACJA KONKURSU
  1. 1. Prace plastyczne należy dostarczyć do 6 czerwca 2019 roku do sali nr 23.
  2. 2. Uczestnicy przygotowują prace plastyczne przy wykorzystaniu dowolnych technik graficznych (malarstwo, rysunek, grafika, collage) w formacie A4. Pracę należy opisać na odwrocie: imię i nazwisko, klasa, tytuł pracy.
  3. 3. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w czerwcu w Dniu Święta Sukcesów Szkolnych.
  4. 4. Komisja konkursowa przyzna pierwsze, drugie i trzecie miejsce w kategorii: klasy II- IV-szkoły podstawowej.

KRYTERIA OCENY
  • • zgodność pracy z tematem konkursu,
  • • oryginalność, pomysłowość,
  • • estetyka wykonania pracy,
  • • walory artystyczne: kompozycja, gama kolorystyczna, technika wykonania.

Organizatorzy:
Koordynator: Angelicka Cedro, Anna Michalak, Aleksandra Pawlikowska
Justyna Osypiuk- Wierzbowska- nauczyciel plastyki.




Rekolekcje Wielkopostne
1 - 3 kwietnia 2019



Rekolekcje Wielkopostne

Poniedziałek 1.04.2019 / Wtorek 2.04.2019


Uczniowie klas 2 – 5

Przychodzą do szkoły na godz. 8.15. Przez kwadrans pozostają w sali z nauczycielem. Następnie schodzą na naukę rekolekcyjną do sali nr 1.

8.30 – 9.30 – nauka prowadzona przez wspólnotę Pro – Misja

9.30 – 9.40 – śniadanie

9.45 – wyjście do kościoła

10.00 – 11.00 – nauka w kościele

Po nauce wszyscy uczniowie wracają z nauczycielami do szkoły. Stąd rozchodzą się do domów. Zostają tylko uczniowie ze świetlicy i jedzący obiad.

11.30 – obiad


Uczniowie klas 6 – 8

Przychodzą do szkoły na godz. 9.45. Przez kwadrans pozostają w sali z nauczycielem. Następnie schodzą na naukę rekolekcyjną do sali nr 1.

10.00 – 10.45 - nauka prowadzona przez wspólnotę Pro – Misja

10.45 - wyjście do kościoła

11.00 – 12.00 – nauka w kościele

Po nauce wszyscy uczniowie wracają z nauczycielami do szkoły. Stąd rozchodzą się do domów. Zostają tylko uczniowie ze świetlicy i jedzący obiad.

12.30 - obiad


Środa 3.04.2019

W tym dniu jedyną różnicą jest Msza święta w kościele zamiast nauki rekolekcyjnej. Pozostałe punkty bez zmian.


 

Święto liczby Pi

Dnia 15 marca w naszej szkole obchodziliśmy Święto liczby Pi. Uczniowie oglądali filmiki o zagadkowej liczbie Pi, ich zadaniem było też zmierzyć obwody różnych okrągłych przedmiotów oraz ich średnicę, a następnie obliczenie stosunku obwodu do średnicy, by odnaleźć nasza poszukiwaną liczbę Pi. Było też dużo kolorowania, układania kolorami koralików wg kolejnych cyfr liczby Pi, ciekawych zadań i szyfrów z liczbą Pi.
Oczywiście były też konkursy: kto zapamięta jak najwięcej cyfr liczby Pi oraz kto zapisze jak najwięcej wyrazów zawierających cząstkę Pi.

[Rozmiar: 100077 bajtów] [Rozmiar: 105292 bajtów]

[Rozmiar: 91040 bajtów] [Rozmiar: 105447 bajtów]

[Rozmiar: 82758 bajtów] [Rozmiar: 105188 bajtów]

[Rozmiar: 70243 bajtów] [Rozmiar: 62139 bajtów]


 

Program
III Toruńskiego Forum Zawodowców

Termin: 05 marca 2019 r., godz.10.00-16.00, oficjalne otwarcie: godz.11.00

Miejsce: Centrum Targowe PARK, ul. Szosa Bydgoska 3, 87-100 Toruń

Organizator: Prezydent Miasta Torunia (Wydział Edukacji, Centrum Wsparcia Biznesu)

Adresat: uczniowie klas III gimnazjalnych, szkół podstawowych, liceów, rodzice, nauczyciele, doradcy zawodowi, specjaliści, pracodawcy, samorządowcy, partnerzy szkół.

Cele Forum:

  • - promocja kształcenia zawodowego na wszystkich etapach edukacji;
  • - współpraca z pracodawcami;
  • - współpraca z uczelniami wyższymi;
  • - budowanie partnerstwa na rzecz edukacji i rynku pracy;
  • - wsparcie młodzieży w rozwoju i wyborze ścieżki kariery;
  • - wymiana doświadczeń zawodowych.

Honorowe patronaty:

  • Posłanki na Sejm RP – pani Iwony Michałek
  • Ministra Edukacji Narodowej – pani Anny Zalewskiej
  • Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego – pana Jarosława Gowina

Współorganizatorzy Forum: Zespół Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Toruniu.

Partnerzy Forum:, Kujawsko-Pomorski Kurator Oświaty, Marszałek Województwa Kujawsko – Pomorskiego, organizacje zrzeszające pracodawców, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Patronaty medialne: TVK Toruń, Radio GRA, „Nowości – Dziennik Toruński”

Oferta Forum: stoiska szkół zawodowych prowadzonych przez GMT i Samorząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego, pracodawców i uczelni wyższych, stoiska eksperckie, warsztaty, pokazy, panel dyskusyjny


AGENDA

  1. 1. Rejestracja uczestników: od 10.00 (uczniowie klas gimnazjalnych), od 13.00 (uczniowie szkół podstawowych)
  2. 2. Oficjalne otwarcie Forum przez Prezydenta Miasta Torunia: 11.00
  3. 3. Panel dyskusyjny: sala audytoryjna na I p., 11.30 – 13.30
  4. 4. Oferta dla uczniów: warsztaty, stoiska, stoliki eksperckie.
  5. 5. Zakończenie.


Kontakt z organizatorem: Anna Łukaszewska – dyrektor Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Torunia, Tel. 56 611-88-20, 600-059-098

 

Harmonogram zajęć rekreacyjno-sportowych

w Szkole Podstawowej nr 33 w czasie ferii zimowych       

Data Godzina Nauczyciel Typ zajęć
14.01.2019 10.00 - 12.00 Dariusz Jarmołowicz Mini gry zespołowe
15.01.2019 10.00 - 12.00 Dariusz Jarmołowicz Mini gry zespołowe
16.01.2019 10.00 - 12.00 Dariusz Jarmołowicz Mini gry zespołowe
17.01.2019 10.00 - 12.00 Dariusz Jarmołowicz Mini gry zespołowe
18.01.2019 10.00 - 12.00 Dariusz Jarmołowicz Mini gry zespołowe

 

Zebranie z rodzicami 8 stycznia 2019

We wtorek 8 I br.  o godzinie 18:00 odbędzie się zebranie z rodzicami.  Rada rodziców odbędzie się o 17:30. Zapraszamy Rodziców naszych uczniów do sal następujących sal:

 

Klasa Sala
II a 4
III a 3
III b 7
IV a 14
IV b 15
IVc 1
V a 22
V b 017
VI a 11
VI b 17
VII a 16
VII b 018
VII c 23
VIII a 19
VIII b 24

 

 

Regulamin korzystania z parkingu szkolnego

Regulamin korzystania z parkingu szkolnego Szkoły Podstawowej Nr 33 w Toruniu przy ulicy Bolta 14 dostępny jest tutaj.

 

Próbny Egzamin Ósmoklasisty

Od wtorku 18 XII br. do czwartku 20 XII br. w naszej szkole uczniowie klas  ósmych będą pisać Próbny Egzamin Ósmoklasisty. W związku z tym pozostałe klasy II - VII będą miały zajęcia zgodnie z przekazanymi przez wychowawców informacjami. (Plan klas IV-VII znajduje się tutaj.)

Lekcje będą trwać 30 min a przerwy 5 min (przerwa obiadowa 15 min) w następujących godzinach:

18 XII - WTOREK

Lp. Godzina
1 11:10-11:40
2 11:45-12:15
3 12:30-13:00
4  13:05-13:35 
5  13:40-14:10 
6  14:15-14:45 
7  14:50-15:20 

 

 19 XII - ŚRODA

Lp. Godzina
1 10:40-11:10
2 11:15- 11:45 
3 11:50-12:20 
4 12:35-13:05 
5 13:10-13:40 
6 13:45-14:15 
7 14:20-14:50 
8 14:55-15:25 
9 15:30-16:00

 

20 XII - CZWARTEK

Lp. Godzina
1 10:25- 10:55 
2 11:00- 11:30 
3 11:35-12:05 
4 12:20-12:50 
5 12:55-13:25 
6 13:30-14:00 
7 14:05-14:35 
8 14:40-15:10 
9 15:15-15:45 

 

 

 

Inspektor Danych Osobowych

Inspektorem Ochrony Danych osobowych dla Szkoły Podstawowej Nr 33            w Toruniu jest pani Anna Grzybowska

Klauzula informacyjna

 

 

Konkurs "Najładniejsza kartka świąteczna" w języku anielskim i niemieckim"

1.   Warunki uczestnictwa:

  • W konkursie biorą udział uczniowie klas IV- VIII.
  • Każdy uczestnik przygotowuje kartkę świąteczną w języku angielskim (uczniowie  klas IV- VIII) lub w języku niemieckim
    (uczniowie klas VII i VIII) wykorzystując dowolną technikę.
  • Format prac dowolny.

2.   Termin i miejsce dostarczania prac:

  • 14 grudnia 2018r.   / nauczyciele języków obcych

3.   Opis prac:

  • Prace należy opisać na odwrocie: imię i nazwisko autora, klasa.

4.   Zasady oceniania:

  • Prace oceni Komisja Konkursowa w składzie:

-       nauczyciele języków obcych – pod względem poprawności językowej,

-       nauczyciel plastyki – pod względem doboru technik plastycznych i ogólnego wyrazu artystycznego.

  • Najlepsze prace zostaną nagrodzone dyplomami.
  • Komisja dokona oceny prac wg następujących kryteriów:

-          poprawność językowa,

-          pomysłowość, sposób wykonania,

-          ogólny wyraz artystyczny,

-          dobór technik plastycznych

ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE

Nauczyciele języków obcych.

p.Anna Michalak

p.Justyna Nodzyńska

p.Jakub Olejnik

Wizyta w schronisku

W środę 24 października klasa 8b pod opieką pani Justyny Nodzyńskiej odwiedziły schornisko dla zwierzząt. Uczniowie mieli ze sobą prezenty dla schroniska. Zabrali na spacer dwa psiaki.

Fotorelacja z tego zdarzenia znajduje się tutaj.

 

 

VIII Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia

Dnia 28 września 2018 r. nasza szkoła po raz koleny uczestniczy w Światowym Dniu Tabliczki Mnożenia. Akcja ma na celu zachęcić wszystkich do przypomnienia sobie tabliczki mnożenia. Uczniowie, którzy w trakcie wakacji zdążyli zapomnieć tabliczkę mnożenia, mają okazję nadrobić te zaległości. Dorośli (nauczyciele i inni pracownicy szkoły, rodzice) mogą popisać się przed dziećmi doskonałą znajomością trudnych przypadków mnożenia.
Z życzeniami miłej i pożytecznej zabawy!
Koordynatorzy lokalni: Iwona Błaszkowska, Ewa Duchińska, Weronika Sarwa

 

Dziennik elektroniczny

 

Bilety MZK dla uczniów naszej szkoły

Uczniowie Szkoły Podstawowej Nr 33 Toruńskiej Szkoły Terapeutycznej mają prawo do bezpłatnych przejazdów środkami komunikacji miejskiej na drodze dom-szkoła oraz szkoła-dom na podstawie ważnej legitymacji szkolnej oraz zaświadczenia o uczęszczaniu ucznia do Szkoły Podstawowej Nr 33 Toruńskiej Szkoły Terapeutycznej. Podczas kontroli biletów uczniowie zobowiązani są do pokazania kontrolerowi ważnej legitymacji i ww zaświadczenia. Uczniowie mogą również odbierać bezpłatne dwusemestralne bilety MZK na trasę  dom-szkoła oraz szkoła-dom na podstawie ważnej legitymacji szkolnej oraz zaświadczenia o uczęszczaniu ucznia do Szkoły Podstawowej Nr 33 Toruńskiej Szkoły Terapeutycznej, które wypisuje Pani sekretarz SP33  na prośbę rodzica/opiekuna ucznia.

 

Rozpoczęcie Roku Szkolnego 2018/2019

Rozpoczęcie Nowego Roku Szkolnego 2018/2019 dla klas II,  III oraz IV-tych odbędzie się dnia 3 września 2018 roku o godzinie 9.00.

Natomiast Rozpoczęcie Roku Szkolnego 2018/2019 dla klas V, VI, VII oraz  VIII odbędzie się dnia 3 września 2018 roku o godzinie 10.00.

                                                                                                                                   Zapraszamy

Strategia rozwoju miasta Torunia

http://www.torun.pl/pl/rozwoj/miejskie-programy-rozwojowe/strategia-rozwoju-miasta-torunia-do-roku-2020

 

Godziny lekcyjne i przerwy od 4 września 2018 roku

 

Nr Lekcja Przerwa
1.  8:00 - 8:45   5 minut 
2.  8:50 - 9:35    10 minut  
3.   9:45 - 10:30  5 minut  
4.  10:35 - 11:20   5 minu
5.  11:25 - 12:10   15 minut  
6.  12:25 - 13:10   5 minut  
7.  13:15 - 14:00  5 minut  
8.  14:05 - 14:50  5 minut  
9.  14:55 - 15:40  5 minut  
10.  15:45 - 16:30  5 minut